If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Мисля си че няма как да се разбере дали някой цилиндър не бачка както трябва, на диагностика дори и бубината ако не дава тоци като ората не може да се разбере, екуто вижда че има верига, и от това за него няма грешка, бедна или богата може да види, но не и в кой цилиндър......
Двете екута не обменят инфо между другото.....
Къде в ЯЛ ходиш на диагностика?
---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:52 ----------
Регулатор на кое налягане?
Ами излезна 1,2,4 цилиндър все едно не работи, няма искра ли и аз не знам. Обяснявам го по простичък начин, а не с точност, защото не разбирам на диагностиката. Гледаха я с Компютър на бош. Къде препоръчваш в Ямбол да правя диагностика? Аз ходя при познат и намери къде е проблема. Това за мен е по важното. Защото колата в момента работи перфектно. А за газта ще ходя в Пловдив
Ами излезна 1,2,4 цилиндър все едно не работи, няма искра ли и аз не знам. Обяснявам го по простичък начин, а не с точност, защото не разбирам на диагностиката. Гледаха я с Компютър на бош. Къде препоръчваш в Ямбол да правя диагностика? Аз ходя при познат и намери къде е проблема. Това за мен е по важното. Защото колата в момента работи перфектно. А за газта ще ходя в Пловдив
Мисля си че няма как да се разбере дали някой цилиндър не бачка както трябва, на диагностика дори и бубината ако не дава тоци като ората не може да се разбере, екуто вижда че има верига, и от това за него няма грешка, бедна или богата може да види, но не и в кой цилиндър......
Двете екута не обменят инфо между другото.....
Къде в ЯЛ ходиш на диагностика?
---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:52 ----------
Регулатор на кое налягане?
Ма хич не си прав всичко се хваща, бубини даже читав диагностик и свещите може да ти каже как са, та даже и дюзи се хващат, а при безпроблемна електроника се хваща и мотора как работи по параметрите за самонастройка и отклонението на тримовете
Хваща и показва, предполагам са зависими от човек и машина?
Щото все пак едно е да "разбереш" какво ти се показва, друго е да ти го покаже директно и да ти "каже", бубина 3 капут, бедна смес в 4 цил.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Хваща и показва, предполагам са зависими от човек и машина?
Щото все пак едно е да "разбереш" какво ти се показва, друго е да ти го покаже директно и да ти "каже", бубина 3 капут, бедна смес в 4 цил.....
Е то ясно тва мисля че ако има прост оператор нищо няма да стане Смятам че се подразбираше говорим в идеални условия
Comment